Monday, March 15, 2010

Ya Allah Kurniakan Keistiqomahan



Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah ..Allah bagi saya kesempatan untuk mencoret sesuatu di sini..Sudah sekian lama menyepi..saya minta maaf..Bila difikirkan kembali..

"sikap mesti diubah..aku mesti sumbangkan sesuatu utk deen yg disayangi!!aku kena istiqomah.Islam perlukan aku!! aku kena bangkit.tak boleh malas-malas"

(tidak Aku ciptakan jin dan manusia melainkan utk beribadah kpdKu).

Doakan saya agar Allah bagi saya rasa Istiqomah dalam meneruskan perjuangan Dnt ini..

Kerja kita tak lain tak bukan ..hanyalah utk berubudiyah kpdNya. Jadi kena la berusaha utk 'mujahadah 'ala nafsi'
'Allah mencintai orang-orang yg bertaubat.tapi Allah lebih mencintai pemuda yg bertaubat'


akhir kata..Doakan moga Allah hadiahkan istiqomah wal juhd dlm toriq DnT ni..

No comments:

Post a Comment